Felhívjuk kedves vásárlóink figyelmét, hogy 2025.06.23. és 2025.07.07. között a személyes ügyfélfogadás szünetel. Köszönjük megértésüket!
   

14 napos visszaküldési garancia Minőségi garancia Eredetiségi Tanúsítvány

Bejelentkezés

Üdvözöljük,

06 80 888 889
Az Ön kosara üres.

Bizonyára mostanra Ön is értesült arról, hogy 2021. január 1-től az internetes bankkártyás tranzakciókat több lépcsőben kell jóváhagyniuk a vásárlóknak. A bankok folyamatosan tájékoztatják ügyfeleiket a változással kapcsolatban, mégis elképzelhető, hogy ügyfeleink között is lesznek olyanok, akik nem készültek fel az erős ügyfél-hitelesítésre, így nem tudják véglegesíteni az online rendelésüket.

Szeretnénk segíteni abban, hogy a változás ne okozzon kellemetlenségeket online vásárlásai során webáruházunkban, ezért kérjük, olvassa el a következő tájékoztató anyagot, melyet partnerünk, az OTP Mobil Kft. SimplePay csapata bocsátott rendelkezésünkre.

Erős ügyfélhitelesítés (SCA) kisokos a Simple-fiók szempontjából - Egy plusz lépés az Ön biztonsága érdekében

Még biztonságosabban vásárolhat online az úgynevezett erős ügyfélhitelesítésnek köszönhetően. De mit is jelent ez a gyakorlatban? Mit kell tennie Önnek ahhoz, hogy online vásárlásai sikeresek legyenek? És mi a helyzet, ha már elmentette a kártyaadatait a Simple-fiókban?

Az erős ügyfélhitelesítés, vagy más néven SCA azt a célt szolgálja, hogy csökkentse a kártyával való visszaélések számát. Ön bárhol is vásárol vagy bankol, az SCA-nak köszönhetően biztonságban tudhatja a kártyaadatait, hiszen csak úgy mehet végbe a fizetési tranzakció, ha Ön valamilyen formában jóváhagyta azt egy plusz lépésben.

2021. január 1-jétől az online vásárlások során a tranzakciók hitelesítése két faktoron fog alapulni:

  • a kártyaadatok mellett a bankja által meghatározott jelszó, mobiltelefonra kiküldött azonosító megadására

        vagy

  • biometrikus azonosításra is szükség lehet.

A hitelesítés folyamata bakonként eltérő lehet, de szinte minden esetben igényel egy adategyeztetési lépést az átállás, ezért érdemes egyeztetnie a számlavezető bankjával, az esetleges kellemetlenségek elkerülése érdekében. Az OTP esetében például be kell állítania az internetes biztonsági kód szolgáltatást.

Miért jó elmenteni a Simple-fiókban a kártyadatait?

A Simple-fiókos mentésnek több előnye is van, az erős ügyfélhitelesítésre való átállás is gördülékenyebb lehet, ha már regisztrálta ilyen formában az adatait.

  • A kártyaadatok újabb és újabb begépelése helyett a Simple-fiókkal gyorsabban tud fizetni
  • Az elgépelésből adódó hibázási lehetőség minimális és további azonosítás nélkül, mindössze pár kattintással jóváhagyható a vásárlás
  • A Simple-fiókjával akkor is tud fizetni, ha esetleg nincs kéznél a bankkártyája
  • Az OTP Bank és a legszigorúbb kártyatársasági elvárásoknak megfelelve tudjuk biztosítani Önnek a különböző gyorsfizetési megoldásokat
  • Ha Simple-fiókba mentett kártyaadatokkal fizet, nem változik a vásárlás folyamata, a Simple applikáció olvassa le az ujjlenyomatot vagy generálja a kódot a tranzakció jóváhagyásához

Köszönjük figyelmét! Amennyiben kérdése van, forduljon bizalommal bankjához.

Hivatalos forgalmazói logók