A Magyar Éremkibocsátó Kft. az amszterdami központú Samlerhuset Csoport hazai tagjaként a világ mintegy 15 neves pénzverdéjével működik együtt az érmeforgalmazás területén. A Magyar Éremkibocsátó Kft. elsődleges célkitűzései között szerepel az értékteremtés, a magyar kultúra és történelem megőrzése a jövő generációi számára. Cégünk jelenleg a következő pozícióba keres új kollégát:
OFFICE MANAGER
Main responsibilities:
- Performing general task of receptionist
- Receiving and welcoming guests and clients
- Handling incoming calls both in English and Hungarian
- Taxi order and courier
- Travel organization (flight tickets, booking)
- Completing other administrative tasks
- Supporting other colleagues’ work
- Negotiations and arrangements with service providers for office operation services.
- Following office supply stock from stationary, toners, beverages, kitchen supply and order based on the needs – approval of these orders.
- Keeping close eyes on the office envelopes stock, informing operations assistant about re-order necessity.
- All office operations invoice verification and approvals and claims (if needed)
- Organization of company events
- Helping out office returns process
- Responsible for the smooth running of the office and in case of any problem responsible for the solving of it.
- Office based position
Requirements:
- Minimum high school diploma
- At least 1-2 years professional work experience
- Good communication skills in English
- Computer skills
- Detail oriented, precise
- Ability to prioritize tasks
- Energetic person with flexibility
- Ability to work independently
- Kind, welcoming attitude
What we offer:
- Multinational team with international background
- Competitive salary package
- Modern office in city center
- Opportunity for personal development
Munkavégzés helye:
- Budapest, V kerület
Munkaidő:
- H-CS: 9-17:30, P: 9-17
Jelentkezés: Amennyiben hirdetésünk felkeltette az érdeklődését akkor a jobapplication@samlerhuset.hu e-mail címre kérjük fényképes önéletrajzát.